heltklartantis

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Antonia Martinsson - 18 februari 2012 18:02

Hej nu har jag kommit hem från Lördagens Hopptävling på VRF!

Det var roligt att titta! Grattis alla som hade tur!<3

Vad gör ni:?

Vad gör jag? :O

Jag kollar på Whitney Houstons begraving!"!!!!! :(((

Sorgligt!

Jag såg Nellie Bernsson hoppa med 'Bellman'

www.nelliebernsson.se/

Hon var otroligt duktig:)

Jag önskar att jag hade egen häst och tävla med :()

+Vilken är eran favvorit häst ryttare?

MIN ÄR ROLF GÖRAN BENGTSSON!




                                                  
                              MVH// Antizz<3

Av Antonia Martinsson - 18 februari 2012 08:42

Gomorgo alla människor!

Jag har lite planeringar för dagen!

Datorn,STallet(hopptävlingarna),tv:n, kanske vara ute lite granna!<3

Jag bloggar från min sega lilla rosa minilaptop nu!

Nu har jag inte så många bilder men kan se vad jag hittar!




 


Den lilla svarta är Bea och den Bruna är Miss Sunshine<3



Vi ses     MVH:Heltklartantis<33  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heiisan allihopa följ min blogg snälla! ♥

MVH:
Heltklartantis♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favvo djur??
 Häst :)
 Hund:)
 Katt:)
 Marsvin:)
 Kanin:)
 råtta :)
 Dvärghamster :)
 Köldpadda :)
 Fiskar :)
 ''Andra''

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards