heltklartantis

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Hallå!♥

Av Antonia Martinsson - 17 februari 2012 12:55

Hej srry att jag inte har bloggat på länge!

Jag har haft fullt upp och så.Jag har ridit(Sitsträning)Vi hade Netty och Shandy Shot♥

Jätte kul..


Idag kanske jag ska bort till VRF och kolla på Hopptävlingarna!

AS KUL!! :))))♥

Just nu har jag varit inne på MSP!

ADDA MEEEEJ!!      MissSunshine<3

Jag vill göra långa inlägg !   + här kommer några bilder som Jah'' valt ut




STARDOLL


    


JAG!


  




 Vi tjejer ...
1.Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom.
2.Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil.
3.Vi trycker på dörren fast att det står dra.
4. Vi säger va? fast vi har förstått allt.... ...
5.Vi hatar när vinden förstör våra frisyrer.
6.Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något.
7.Vi kan se samma film 5 gånger.
8.Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom.
9.Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade.
10.Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan.
Kopiera detta om du känner igen dig!


Hahah hittade den!♥



Hoppas du tycker om min blogg!






Bloggen handlar typ om mitt liv och hästarna på VRF såklart!


Lite om övernattningen i stallet:

Vi åt taco-paj och choklad pudding_!

Gjorde lekar

Gick spökrunda ute vid 00:00!!!

Hoppade av spökrundan vid Tävlingsstallet(''SPÖKSTALLET'')

Började gråta och kunde inte andas!

Tappade min mössa!

Gick med Vendela,alva och melinda till köket-!

Hörde skrik!

Hahahah

Dom som gick kom!

Vi gick upp till våra sängar!

Det knakade på fönstret inifrån manegen och klingade i klockor!

Jag nico och memme somnade vid ca 05:14!


SLUT!!

Hahah Nästa gång lovar jag att gå hela!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Antonia Martinsson - 28 februari 2012 19:30


Hejjjjjjjjjjjjj!!!!!!!#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!# Nyy headerr!♥     Fiin/Fuul?     Jag är väldigt NÖJD!♥♥         !!!!!                 Bye ♥♥     HELTKLARTAN...

Av Antonia Martinsson - 28 februari 2012 16:11

Choo bloggen!!              Har kommit hem från skolan vid ca.14:56 åt hamburgare och kollade på ♥♥OC♥♥       Troe jag skaa va med bäästa Melindaaa imon ♥♥ Liite bilder   !!                 ...

Av Antonia Martinsson - 27 februari 2012 19:03

Har haft Fannyetta!! VI HOPPADE TYP 40cm Alla typ travade över hindret men fanny tog och hoppade rejält och galloperade hela bannan Jag ska komma till nåt annat nu!   Dagens Bild och text♥  Fannyetta♥           ...

Av Antonia Martinsson - 24 februari 2012 16:11

Hej äntligen kom Melinda till skolan!! HAR SAKNAT HENNE!!   Bilden funkade inte men ifa!     Ska snart åka med bästa och sötaste Linn.S till stallet♥♥ ...

Av Antonia Martinsson - 23 februari 2012 20:52

Hallå ville bara säga att jag varit i stallet,och jag har ny header !♥     Fiin elr Fuul!?♥♥     Heltklartantis! <333♥ ...

Presentation


Heiisan allihopa följ min blogg snälla! ♥

MVH:
Heltklartantis♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favvo djur??
 Häst :)
 Hund:)
 Katt:)
 Marsvin:)
 Kanin:)
 råtta :)
 Dvärghamster :)
 Köldpadda :)
 Fiskar :)
 ''Andra''

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards